utorok 2. septembra 2014

Blue


V knihe Medzi stromami, ktorú som nedávno čítala, ma zaujala nenápadná poviedka, v ktorej starý otec s vnukom chodili po lúke. Všímali si rastliny, prírodu, až tak nehovorili, ale pritom povedali veľa. Poviedka mala názov Herbár a už som ju na tomto mieste spomínala.
Toto rozprávanie ma oslovilo a v tom čase som netušila, čo všetko pre mňa bude znamenať. Bolo to ťažké a smutné leto...

Ani neviem, ako sa stalo, že v mojom alternatívnom svete som sa stretla s odtieňmi modrej farby. S modrou látkou takmer vôbec nepracujem, uprednostňujem iné farby a odtiene, ktoré mám radšej - napríklad zelenú, hnedú, oranžovú... Lenže teraz to bola farba, ktorú som si nevybrala ani náhodne, ani nie celkom vedome. Toto je môj modrý herbár - na chvíle, ktoré sú blue.



A nemôžem nepoďakovať Ivetke. Nie je to len herbár, tak trochu je to aj vysvedčenie.

2 komentáre:

  1. Jarka, úžasný herbár, som veľmi rada že sa Ti podarilo zozbierať toľko krásnych kvetov.... teším sa s Tebou

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dnes Tvoj príspevok čítam znova a ani netušíš ako Ti rozumiem

    OdpovedaťOdstrániť