nedeľa 2. augusta 2015

Pletenie s papierom

 
Pred pár dňami som skúsila nový materiál. Ani neviem, ako sa to stalo. Chodili sme s Agátkou po knižnici a ako vždy som v rámci detského oddelenia zašla aj k záľubám a rôznym encyklopédiám. A naša knižnica knihy nesklame. Okrem troch knižiek a akváriu - to je tiež novinka nášho leta - som si všimla knihu o pletení košíkov. Vždy ma to lákalo, ale keďže dostať sa k prútiu je mimo mojich možností, nevyhľadávala som ani nijaký kurz. Ale spojiť pletenie s papierom je už omnoho dostupnejšie.





Nič nie je také jednoduché, ako sa to na začiatku môže zdať. A tak k papieru pribudli lepidlá, farby, servítky a štetce. Na druhej strane nič nie je neprekonateľne ťažké - ale chce to dávku spokojnosti aj s vlastnou nedokonalosťou.
Asi zo mňa nebude výkonný košikár, ale za pokus to stálo. Prvé pletenia sú za mnou a teším sa na ďalšie.





A toto je už osnova prvého košíka...  

 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára