piatok 13. septembra 2013

Jednoducho krížiky

Krížiková výšivka je veľmi upokojujúca, sústredená, ale aj tvorivá. Existujú veľmi pekné kombinácie ľudových vzorov, jednofarebné červené bordúry, zaujímavým dojmom môžu pôsobiť kombinácie výšivky na paname alebo kanave, ktoré sú umiestnené alebo všité na inej látke.
Tento jednoduchý vzor by som chcela neskôr použiť ako súčasť kuchynskej textílie, ale krížikové výšivky si vyžadujú svoj čas. Mám mnoho bavlniek rôznorodých farieb. Všetky som ich dostala. Teta Milka ich počas svojho života používala a starostlivo odkladala, nie je to preto len také obyčajné vyšívanie.





Kedysi som sa venovala obrázkom a detským motívom, ktoré potom viseli zarámované v detskej izbe. Rámy by však už postupne mali slúžiť spoločným fotografiám a spomienkam na zážitky, preto by som chcela väčšinu vzorov neskôr použiť pri ďalšom šití.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára