pondelok 21. októbra 2013

Prestieranie v modrom



Takmer dokončená sada prestieraní pre sestru a jej kuchárske variácie. Naposledy sme u nej ochutnávali pečeného kapra, hríbovú polievku, zapekané bedle. Ale ak by som mala spomenúť nejaké jedlá, ktoré sa mi spontánne spájajú s jej kuchyňou, tak je to talianske rizoto, tatarský biftek alebo marinovaný losos. No recepty, ktoré prešli do našej domácej kuchyne ako vyslovene a la D., sú: pórová polievka, muffiny a drožďová nátierka. Nevyjadruje to, samozrejme, pestrosť celého varenia, ktoré sme u nej mali možnosť doteraz ochutnať, ale tieto jedlá si vždy radi dáme.

Ešte dva odkazy na obľúbené internetové inšpirácie:
Chute a vône mojej kuchyne http://adkas-tastyfood.blogspot.sk
Šárčina škola vaření http://dolcevita.blog.cz (známa aj ako Gurmánka)



Príprava prestierania bola veľmi zaujímavá, práca s rôznymi materiálmi, strojové aj ručné šitie, opäť s pomocou postupu zo stránky Modern Patchwork (http://modernpatchwork.blogspot.sk/2011/12/ako-usit-zimne-prestieranie.html).






Jeseň sa ešte nekončí.
Dokončovanie jedného šitia už bolo vo vzduchu - čo ďalej? Milé prekvapenie v podobe darčeka s týmito látkami otvoril veľa možností. Veľmi ďakujem, Janka!





2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem. Práve pred chvíľkou som si pozerala pozerala U Ajky, kam som sa dostala cez iný blog, takže ranné internetové stretnutie :) Ponožkové vrecká na kalendár, je to dobrý nápad na vianočné aj mikulášske prekvapenia. Prajem pekný deň

      Odstrániť