nedeľa 12. januára 2014

Trochu retro

Netrpím reminiscenciou za starou dobou, ale zase niektoré staršie veci, látky, doplnky, nábytok, väzby kníh... sa mi páčia. Túto atmosféru som si oživila pred pár dňami, keď sme s deťmi navštívili knižnicu. Mimochodom, veľmi príjemné retro-miesto. Navyše som dnes rozmýšľala, ako skombinovať staršie detské tričká, ktoré majú fľaky alebo sú už kratšie, a prirobiť k nim šatovú časť. Návod z internetu, ktorý však neviem teraz nájsť, som vyskúšala v lete a teraz zvažujem nejakú zimnú verziu.




Napríklad na týchto šatách je použitá staršia lemovka. V zásobách mám viacero starších látok aj materiálov, ktoré už dnes nie sú také bežné na nosenie, hoci sú veľmi príjemné a podľa mňa aj zaujímavé. Ich hodnota je pre mňa aj v tom, že som ich od niekoho dostala, viem, kto si ich kedysi odložil.








A pripájam aj pár záberov z knihy o šití pre deti z našej mestskej knižnice. Obálka, farby aj strihy sú zaujímavé - ale sú zaujímavé práve tým, že ich vieme priložiť k dnešným farebným možnostiam, že si máme z čoho vybrať, môžeme, ale nemusíme. To však kedysi nebolo možné. Trochu retro je fajn - ale z pohľadu dnešnej doby.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára