utorok 5. augusta 2014

Tri vrecúška v kuchyni


Keď som si pred časom kúpila látku s viacerými štvorcami a vzormi, ktorá na prvý pohľad vyzerala trochu retro, spojila som si ju hneď od začiatku s atmosférou kuchyne, tradičných nádob a pomôcok, kredenca so zásuvkami, kde by mohli byť aj takéto vrecúška - prípadne na stole obrús, ktorý však ešte nie je spravený. Aj keď si to vyžaduje dávku predstavivosti, toto je kúsok kopaníc na našom sídlisku.
Vrecúška sú podšité, takže zvládnu aj bylinky, drobné kúsky, ale mohli by schovať aj rôzne nepekné alebo umelé obaly, ktoré zbytočne rušia pokoj varenia, stolovania a posedávania v kuchyni.





Na začiatku augusta ma čakal ešte jeden reparát. Pred časom ušitá taška bola veľmi slabá v prešitých častiach, čo spôsobila najmä chybná cievka, ktorú som nič netušiac používala. Stroj krčil a rozťahoval švy, niekedy sa nite zamotávali a každé šitie sprevádzalo bezvýsledné nastavovanie. Nevadí, stroj je už opravený, ja o kúsok skúsenejšia a taška, ktorá je síce omnoho menšia než v pôvodnej verzii, sa už chystá na cestu do Kežmarku.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára