piatok 16. januára 2015

Na čo sa tento rok teším?

... na predplatné časopisu Švadlenka, na vyberanie a nakupovanie látok cez obľúbené internetové obchody, na nejaký kurz s novým vzorom... Čaká ma aj príprava viacerých detských diek a darčekov pre kamarátky. A možno by som rada stihla aspoň jednu väčšiu deku alebo náročnejší projekt.

Toto bolo rozbehové, nič náročné, ale napriek tomu si to na mňa počkalo pár mesiacov. Ale veď deka sa hodí skôr na zimné mesiace.
 
 


Postupne od prvých kúskov, od leta až do zimy:








2 komentáre:

  1. Jarka krásna deka, podarila sa, lahodiace farby... log cabin je môj obľúbený vzor

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Log cabin je naozaj veľmi pekný vzor. Ale všetko mi to trvalo rekordne dlho.
      Som rada, že sme sa dnes stretli.

      Odstrániť