pondelok 2. februára 2015

Drobnosti - január



Postupne sa okolo mňa nazbieralo pár drobností, ktoré spolu ani veľmi nesúvisia, ale príjemne osviežujú, inšpirujú (malá zmena je niekedy viac ako premaľovanie miestnosti), niekedy upokojujú. Rozmýšľala som, ako si nájsť zámienku a len tak ich tu spomenúť. Nijakú hlbšiu súvislosť som nepremyslela, tak to zhrniem ako rekapituláciu na konci prvého mesiaca roka.

1. Plné dúšky inšpirácie


2. Ošúchaný obrús zachránia jarné prestierania - nenáročné, veselé, jarné


3. Čo som si prečítala? Murakamiho Spánok je zmenou oproti jeho dlhým románom, ale nechýba tu silný príbeh. Krátky, výrazný text.


4. Dva vzory - Orlie krídla a Jakubov rebrík. Jakubov rebrík je súčasťou Podzemnej železnice, o príbehu "krídel" som zatiaľ veľa nenašla.



Prvý vzor sme šili počas predposlednej januárovej soboty na stretnutí klubu. Druhý vzor je súčasťou tvorivej výzvy zo Zebrinca (Zebrapatchwork) - každý mesiac si ten, kto chce, môže ušiť vzor podľa začiatočného písmena mesiaca.

3 komentáre:

  1. plné dúšky inšpirácie - úžasné a výstižné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jarka, blok "Orlie krídla" - "Wings of Eagles" - patrí do "Biblia Quilt History" - bloky starého zákona, viac nájdeš tu: http://www.patternsfromhistory.com/bible_quilt/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Ivetka, za stránku, sú to zaujímavé kombinácie a tvary. Pozerala som tvoje februárové bloky - veľmi pekné.

      Odstrániť