pondelok 23. februára 2015

Február

Prekonali sme už túto dlhú šnúru rôznych chorôb? Už si ani nepamätám, kedy sme nemuseli riešiť stály nedostatok papierových vreckoviek, neustále návštevy lekárov a lekární.

Takto som si úchytkom popri liečení oddychovala:
knižne s poviedkami

aj trochu experimentálne. Pred pár dňami som si kúpila prvé klbko vlny a môj prvý háčik. Prvé očká a pokusy o štvorec skončili bez navigácie páraním. Chce to ešte čas, ale aj tak sa teším z týchto pár riadkov.
Ak by som zvládla pokračovať, rada by som sa zapojila do charitatívneho podujatia "upleť alebo uháčkuj štvorec/knit a square" - viac informácií sa dá nájsť na internete a FB.


Pokračovanie februárového bloku podľa Zebry - Fox and Geese - opäť trochu ružovej:


A pestrý blok zo sobotného šitia:



PS: Ale v našom zdravotníctve panuje veselá nálada.
Otázka sestričky na pohotovosti: Vy ste chorá? A chodíte sem medzi ľudí?
Otázka doktorky v inej ambulancii o dva dni nato: To vy ste tak kašľali v čakárni? Uvedomujete si, že ste chorá a koľko baktérií ste tým dostali do ovzdušia?
Nijaká podobne vtipná odpoveď ma v tej chvíli nenapadla. Škoda, veď smiech je liečivý.

2 komentáre:

  1. Jarka, ako pozerám na uháčkovaný štvorec, naozaj by som nepovedala že to je práca začiatočnícka, veľmi - veľmi pekné, rovnomerne uťahované. Fox a geese úžasná, jemná, nostalgická kombinácia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivetka, ale ten štvorec je trochu aj práca fotografa :) veď ti potom ukážem - na tej strane, kde sa prechádza na ďalší riadok som sa párkrát trochu pomýlila. Radšej som hneď začala ďalší, aby som si to viac utvrdila. A tie bloky ma naozaj bavia, tento rok má tri, možno skúsim vo februári ešte ten jeden - je to aj dobrý výber vzorov. Ďakujem za rady.

      Odstrániť