utorok 3. marca 2015

Ikea-made


Látky z Ikea sú často nápadito dizajnované, oživia interiér, ladia k nábytku. Majú svoj štýl, takže aj keď nemáte prehľad o nových vzoroch, väčšinou sa tieto látky dajú v interiéri dobre rozpoznať. A dobre sa s nimi väčšinou aj šije. Sú pevnejšie, odolnejšie a lepšie sa tvarujú aj pri taškách alebo košíkoch.
Tieto patria k tým obľúbeným, ku ktorým sa rada vraciam:




Z novších vzorov som v poslednej dobe šila malé darčeky pre kamarátku Katku k narodeninám. Tri drobnosti, niečo do poličky alebo šuplíka, niečo do tašky. Látka má pekný vzor asi skôr na väčšie projekty, ale je dosť svetlá, tak som ju zatiaľ inak nevyužila. Na druhej strane na menšej ploche sa nepravidelne ocitne viac čiar a to tiež môže byť.



Tretí projekt je trochu väčší, ale šil aj prešíval sa jednoducho a od ruky. Na sedačke je položený iba provizórne, ale chcela som sa pozrieť, ako budú vyzerať obidve farebné kombinácie.



Prehľad aktuálnej ponuky látok možno nájsť na stránke Ikea (http://www.ikea.com/sk/sk/catalog/categories/departments/Textiles/10655/). Vzory však majú rôznu veľkosť, niektoré sa zdajú byť malé, ale v skutočnosti sú priestranné, iné naopak, preto sa oplatí ich vidieť naživo.

4 komentáre:

  1. Mne sa páči to prevedenia na sedačke, vyzerá to veľmi pekne. Také by som si vedela predstaviť aj na mojej sedačke. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si už musíš dohodnúť so Žofkou :)
      Dúfam, že to bude dobre držať - prípadne potom doladíme detaily.

      Odstrániť
  2. Jarka, tá sedačka nabrala na štýlovosti... veľmi pekné, oku lahodiace

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Ivetka, aj materiál je príjemný, len dúfam, že sa to nebude veľmi krčiť a prešívanie tomu trochu pomôže (prešívala som veľmi jednoducho, zvislé pásy). Prajem ti pekný deň

      Odstrániť