utorok 10. marca 2015

Háčkujme


Najskôr som zareagovala na výzvu uháčkovať štvorec v jednom charitatívnom projekte ostýchavo. Nikdy som sa do spoločného šitia alebo nejakého projektu nezapojila a nikdy som neháčkovala. Prirodzene teda malo ísť všetko mimo mňa. Ale nešlo. Chodím totiž už druhý rok medzi patchworkárky, spoznala som otvorených ľudí, pre ktorých je zaujímavé nielen niečo vytvoriť, ale aj niečo sa naučiť, skúsiť nové výzvy, potešiť sa z výsledkov.
Preto nakoniec neostalo len pri háčiku a jednom klbku vlny.





4 komentáre:

  1. Jarka klobúk dole, palec hore - krásne štvorce a podľa mňa, výsledný efekt nie je už závislí na zručnosti fotografa, ale je výsledkom Tvojej zručnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Ivetka. Ešte sa s tebou potrebujem v mnohom poradiť, ale týchto šesť už môžem priniesť.
      Je to veľmi dobrá vec aj na večerný odpočinok.
      Uvidíme sa teda možno zajtra. Pekný deň

      Odstrániť
  2. Bezvadné čtverečky! Na ty jsem úplně levá:-)))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Háčik som chytila do rúk naozaj len teraz, tak sa postupne učím - aj na chybách :)

      Odstrániť