utorok 12. mája 2015

Darček - pre mňa



Deň matiek som si naozaj užila. Na kurze šitia tejto tašky. Niekto by si mohol povedať, čo je to za darček, poslať mamu učiť sa šiť? V dobe citlivej na postavenie ženy, korektnosť a rovnosť to môže znieť pre niekoho zvláštne, ale opak je pravdou. Dva dni som mohla stráviť v príjemnej tvorivej a priateľskej atmosfére, veľa som sa naučila, domov som prichádzala príjemne unavená, zatiaľ čo deti chodili po výletoch. A tak sme sa popoludní všetci stretli s vlastným vnútorným naplnením - verím, že aj manžel, ktorý všetku organizáciu, varenie aj upratovanie zobral na seba.
Ale niečo ešte k taške. Pred strihom zloženým z množstva častí som mala rešpekt (nehovoriac o tom, že som vôbec prvýkrát šila so strihom). Dva zipsy, vrecká, úchyty na uši tašky - nové výzvy. Aj k samotnej taške som si musela nájsť cestu - nosím totiž stále ruksaky, kde sa veľa vecí zmestí a človeku ostanú dve voľné ruky pre štyri detské ruky a množstvo požiadaviek. Ale čas už asi dozrel aj pre mňa a hneď v nedeľu som si spravila prechádzkovú premiéru. Taška mi sadla presne na rameno.




Takto som si teda "ušila" deň matiek.

3 komentáre:

  1. Nádhera, fakt sa ti vydarila. Ja mám teda poriadny rešpekt pred ušitím kabelky. Šikovnica!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera, fakt sa ti vydarila. Ja mám teda poriadny rešpekt pred ušitím kabelky. Šikovnica!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Chcela som si toto leto zopakovať, čo som sa naučila na kurze, ale myslím, že sa mi to nepodarí. Ale ten pocit, že som to na kurze zvládla si pamätám - to mi stačí:)
      Ďakujem aj za tvoju odpoveď ku knihe o upratovaní - práve som si ju u teba našla. Súhlasím, a teda nehromadím a radšej požičiam. A som zvedavá na tvoje ďalšie správy z letného čítania.

      Odstrániť