utorok 5. mája 2015

Jarná atmosféra - skoro leto


Počasie si v posledných dňoch robí, čo chce, ale možno je to aj dobre a dávkuje nám jarnú únavu v primeraných a znesiteľných sústach.

Minula som posledné centimetre tejto retro-látky, ktorú som si pre seba nazvala - kuchynská. Myslím, že som ju kúpila asi pred rokom. Látka sa mi veľmi páčila vcelku aj v detailoch, pôvodne som si ju predstavovala na pekný obrús, ale nakoniec som ju rozstrihala na menšie kombinácie štvorcov, obdĺžnikov, pásov. Na látkový obrús máme doma ešte čas.
Tak nech sa dobre stoluje u tých, ku ktorým sa kúsky tejto látky postupne dostali a dostanú.

 


3 komentáre:

  1. veru Jarka, pamätám si keď si kupovala túto látku, bolo to pred rokom, krásne prestierania, úžasné využitie vzoru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veru Jarka, pamätám si keď si kupovala túto látku, bolo to pred rokom, krásne prestierania, úžasné využitie vzoru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si pamätám kúpu tejto látky a ako sme sa vtedy o nej rozprávali. Pestré, retro, domčeky..., že?

      Odstrániť