streda 16. apríla 2014

Homo ludens


Z posledného stretnutia som si domov priniesla veľa nových nápadov. Najmä návod, ako zvládnuť zips, kapsičku, vrecká..., ale aj chuť skúsiť to znova a znova. Do tejto atmosféry sa pridali aj pestré hravé látky z Modern patchwork so zaujímavými detskými motívmi. Tieto látky sú nepochybne pekné samy osebe, ale možno o to ťažšie je nájsť k nim primeraný výrobok, prípadne doplnkovú farebnú kombináciu. Aj preto čakala látka Animal Garden Green trochu dlhšie odložená - určite to však stálo zato, pretože kapsičku, ktorú som si v sobotu na kurze vytvorila, som hneď v nedeľu zobrala so sebou na služobnú cestu.





Trochu inak to bolo s vesmírnym panelom, ktorý som si cielene vyhliadla na pokrývku postele do chlapčenskej izby. V tomto prípade zase nebolo také jednoduché skombinovať ďalšie látky, ale mala som sa s kým poradiť. Pri druhej deke (objednala som si pre istotu hneď dva panely) by som chcela využiť trochu viac patchworku, ku ktorému ma inšpiroval sobotný kurz.
Táto vesmírna látka má viacero zaujímavých prvkov. Nielen farebnosť a vzor, ale aj vlákno, ktoré svieti v tme. Zaujímavým dojmom pôsobia aj okrajové tmavé časti látky, v ktorých viac vynikajú hviezdy.



V najbližších dňoch nás čaká viac hrania než inokedy. O chorobu predĺžené veľkonočné prázdniny s deťmi nám prinesú určite veľa tvorenia, vyzdobovania, varenia a možno aj šitia.
Mohli by sme začať napríklad takto: http://madebyjoel.com/2011/03/tumble-bunnies.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára