streda 4. júna 2014

Už je skoro leto



Keď sa mi tak náhodou podarilo začítať do viacerých kníh o domoch, napadlo ma, že som si prednedávnom kúpila takúto látku. Hodila by sa mi na väčšiu tašku a dúfam, že na ňu čoskoro nájdem aj trochu času. Táto látka má aj svoj bledší odtieň a určite by sa oplatilo porozmýšľať nad nejakou kombináciou.
Pôvodne som hľadala niečo s čiernou kresbou alebo čierno-bielym vzorom,veľmi zaujímavé sú aj látky David Textiles: http://www.modernpatchwork.sk/modernpatchwork-com/eshop/1-1-Latky-metraz/54-3-David-Textiles

Je pred nami rozcestovaný pracovný jún a prázdninový júl, a tak je tu stále napoly atmosféra na cestách. Toto sú nateraz posledné dve kapsičkové cestovné série a blíži sa už skôr čas letných tašiek.



Neskrýva sa v nich až toľko prekvapení a detailov, ale aspoň pár drobností.





3 komentáre: