štvrtok 30. októbra 2014

Herbáre


Táto kniha uchováva lístky a kvety, ale uchováva aj sama seba. Fólie na vylisované rastliny sú ešte prázdne. Priniesla som si ju z domu a priniesla som ju pre moje deti. Bola by som rada, keby takto putovala ešte do ďalších rodín.





S útržkami si spomínam na miesta, kde sa na lúkach a kopcoch v okolí mesta, kde som sa narodila, dali nájsť tieto kvety, záružlie pri potoku, prvosienky a nezábudky na kopci pri starom židovskom cintoríne, mak na okraji poľa, ktoré susedilo s kúskom záhrady, na ktorú si už takmer nepamätám. Chodievali sme tam, keď som mala možno šesť rokov, možno menej. Neviem, čo teraz na tom mieste stojí, asi najskôr obchodný dom alebo benzínová pumpa, presne si už nepamätám, kde sa tá záhrada vlastne nachádzala. Bola som malá a doma som mala túto knižku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára