piatok 3. októbra 2014

Látky - nové a staré

Nedávno som sa opäť dostala do obľúbenej časti Ikea s látkami. Staršia kolekcia spred niekoľkých mesiacov aj rokov bola celkom dobre zásobená a nová kolekcia - na rozdiel od letných motívov - ma oslovila, najmä látky Dortky a Sissela. Kvety, cibuľky, stonky, paprade sú tým pravým doplnením jesene. Možno práve preto, že to nie je prvoplánové, majú tieto látky omnoho väčší náboj než uzly a drevá z letnej kolekcie.

Viac tu: http://www.ikea.com/sk/sk/catalog/categories/departments/Textiles/10655

Celkom praktické sú aj sitká na čaj, ktoré sa určite hodia na chladnejšie obdobie. Zmestí sa do nich nielen sypaný čaj z obchodu, ale vďaka uzáverom možno stlačiť do nádobiek aj primeranú dávku bazy, lístkov ostružín, skorocela alebo kvetov lipy. Žiaľ, využívame ich momentálne aj viac, než by sme chceli.



Naspäť z Ikea do kuchyne. Pekný a čo najmenej ukašlaný víkend.





4 komentáre:

  1. Jarka vďaka za inšpiráciu... aj látky - veľmi zaujímavé... aj sitká ... praktické

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivetka - ďakujem za návštevu, dúfam, že sa niekedy zase uvidíme aj osobne, no najskôr musíme byť doma trochu zdravší... Z tej prvej látky by som si chcela spraviť závesy do kuchyne, čo myslíš?

      Odstrániť
    2. Jarka, domácim prajem skoré uzdravenie a teším sa na osobné stretnutie (ešteže existujú aj tieto virtuálne), inak, keď som zbadala tú prvú látku, hneď mi napadlo, že by bol z toho pekný záves do kuchyne

      Odstrániť
    3. Prajeme ti peknú nedeľu a pozdravujeme ťa (a ten záves musím vyskúšať)

      Odstrániť