pondelok 20. októbra 2014

Listy

Práve začalo pršať. Neviem si predstaviť, že po týchto pár neuveriteľných jesenných dňoch sa má ochladiť takmer na bod mrazu, že bude toľko dažďa, vetra a chladného, vlhkého vzduchu, pred ktorým sa nebude dať skryť. Musíme to ešte skúsiť na chvíľu zachrániť.

Listy z látky a šitý obraz na stenu - všetko je trochu inak, ako má byť. Dve drobnosti, možno niekoho potešia. Mňa potešili už len tým, že sa šili cez papier.







Ďakujem Ivetke za vzor. Šitie cez papier je naozaj príjemné, šuští ako pravé lístie.

2 komentáre:

  1. jéééj Jarka, veľmi milé obrázky, naozaj jesenná atmosféra, som rada že Ťa šitie cez papier zaujalo, ja tiež milujem to šušťanie papiera pod látkou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A už by to zase chcelo niečo zimné, mikulášske a vianočné. Ako som si hovorila, že tento rok budem lepšie stíhať, tak som si to naozaj len povedala :) Pekný víkend

      Odstrániť