nedeľa 23. marca 2014

Farebný Kaffe Fassett


Za posledné dni všetko veľmi rozkvitlo, oteplilo sa, zase trochu ochladilo, svietilo slnko aj fúkal silný vietor a pršalo. Do kvetináčov sme nasadili pár jednoduchých rastliniek, navliekali aj modelovali. Také pestrofarebné dni, ale aj rozptýlené do mnohých aktivít ako premenlivé počasie.
Čo sa však náhodne podarilo celkom dobre zladiť, sú posledné kúsky týchto troch látok od Kaffe Fassett. Sú nielen farebné, ale aj nápadité a celkovo ma ich štýl veľmi oslovil. A tak je to aj dobrá príležitosť dozvedieť sa o nich a ich tvorcovi niečo viac: http://www.kaffefassett.com/Home.html

 





Už dlhšie som hľadala kombináciu zaujímavých látok, ktoré by vynikli popri jednoduchom vzore a nenápadnej látke pozadia. Ak sa to podarí, časom by mohla vzniknúť väčšia pokrývka na postele. Pred väčším šitím som však zatiaľ stihla len pár drobností, pretože nápadov je viac než času. Z posledného nákupu Ikea-látok mi zatiaľ vyšli dve veci. Dva košíky z inverznej modrotlačovej látky (jeden je už u kamarátov a druhý je na objednávku pre starých rodičov) a jedna taška so "stolíkovým" vzorom. Je to všetko celkom jednoduché a rýchle šitie, ale asi som našla tvar aj látkovú kombináciu pre tašku, ktorá je presne "pre mňa". Po ušití som ju naplnila svojou základnou výbavou a všade ju nosím so sebou, čo sa mi zatiaľ asi nestelo.



Napriek rozptýlenému času, to predsa len malo svoju hlavnú tému - čo nás baví a čo sa nám páči.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára