štvrtok 28. novembra 2013

Medzi jeseňou a zimou II

Hnedá a sivo-biela kombinácia sa k sebe veľmi nehodia, ale vyjadrujú prechodný čas medzi ročnými obdobiami, medzi prechádzkou po lese a vŕzganím snehu pod nohami. Mám teda rozpracované stále dva druhy šitia.

Tieto látky ma nedávno veľmi oslovili, pretože sa hodia na predvianočné aj povianočné dni, sú spojené s celou zimou, sú chladné, ale zároveň pôsobia jasno a akoby pokojne. Rada sa na ne pozerám. Okrem obrusu z minulého šitia sú už nastrihané a pripravené na sobotné patchworkové spoločné šitie zvončekov a vianočných ozdôb.






Tieto pokrývky už majú definitívne rozhodnutú svoju kombináciu hnedých štvorcov - najväčšia časť je už napevno zošitá. Napriek tomu, že je to viac mechanická práca, celé to na mňa pôsobí útulne a príjemne a dúfam, že to tak bude vnímať aj naša kamarátka Katka. Rada si k nej prídem posedieť na kávu alebo caro, ktoré sa mi s týmito odtieňmi spájajú a ktoré mi pri tomto šití aj veľmi chutili.




Kto sa pozrie podrobnejšie na poslednú fotografiu, zistí, čo som robila včera večer. Párala. Ale to k tomu všetkému občas patrí.


1 komentár: