nedeľa 3. novembra 2013

V orechovej škrupinke


Posledné tri dni sme prežili viac doma než vonku, ale nezaháľali sme. Najskôr vzniklo niekoľko škrupinkových variácií - lode, chrobáčiky, plávajúce sviečky. A po večeroch sa došívala pokrývka do jednej detskej izby. Všetci sme si to teda mohli tvorivo užiť.

Ťažko povedať, či a ako tieto dušičkové dni sprostredkovať tak malým deťom, ako máme doma, ale navštívili sme aspoň letmo cintorín. Skôr ma v tejto súvislosti napadá kniha o svätojánskych chrobáčikoch, kde je niekoľko častí venovaných odchodu Svätojankových príbuzných. Priznám sa, že som nie vždy vedela prečítať pasáže rovnako, ako boli zachytené v knihe. Možno aj preto sa táto kniha volá Chrobáčiky pre malé i veľké deti a Ján Karafiát sa chcel prihovoriť deťom, ktoré by knihu mohli čítať viackrát v rôznom veku.





Tieto látky, ktoré sa mi podarilo nájsť a skombinovať, sa mi zdajú byť samy osebe zaujímavé a sú vlastne pôsobivé ešte predtým, než sa z nich niečo vytvorí. Najskôr je to látka s príbehmi z Ikea, ktorú som nedávno spomínala. Je dosť pevná, vzor nie je taký veľký, takže by sa dala dobre kombinovať. Lenže pri strihaní je človeku ľúto, že ukončuje alebo ohraničuje príbeh, ktorý by mohol pokračovať ďalej.





 A k tomu sa pridali tieto farebné kombinácie s jemným vzorom.




Výsledok:



2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem. Aj ja som pozerala na tvoj kalendár, rozmýšľam, že by som skúsila aspoň pár jednotlivých kúskov, celé to počas tohto mesiaca asi nestihnem. Pekný deň

      Odstrániť